کـــــــــــافـــی نــــت عصــــــــر جـــــــدیـــــــــــد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه فی جمله اولیائک
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آیا از مطالب وبلاگ راضی هستید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 384
بازدید کل : 28743
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


لوگوی حمایتی حضرت مهدی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سایت خدماتی بیست تولز

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com

هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی
نویسنده : منتظر...
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی
می‌گویند : درویشی بود که در کوچه و محله راه می ‌رفت و می‌ خواند : " هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی " اتفاقاً زنی مکاره این درویش را دید و خوب گوش داد که ببیند چه می‌ گوید وقتی شعرش را شنید گفت : " من پدر این درویش را در می ‌آورم " .
زن به خانه رفت و خمیر درست کرد و یک فتیر شیرین پخت و کمی زهر هم لای فتیر ریخت و آورد و به درویش داد و رفت به خانه ‌اش و به همسایه‌ ها گفت : " من به این درویش ثابت می ‌کنم که هر چه کنی به خود نمی ‌کنی " .
از قضا زن یک پسر داشت که هفت سال بود گم شده بود یک دفعه پسر پیدا شد و برخورد به درویش و سلامی کرد و گفت : " من از راه دور آمده ‌ام و گرسنه ‌ام " درویش هم همان فتیر شیرین زهری را به او داد و گفت : " زنی برای ثواب این فتیر را برای من پخته، بگیر و بخور جوان ! "
پسر فتیر را خورد و حالش به هم خورد و به درویش گفت : " درویش ! این چی بود که سوختم ؟"
درویش فوری رفت و زن را خبر کرد . زن دوان ‌دوان آمد و دید پسر خودش است ! همانطور که توی سرش می ‌زد و شیون می‌ کرد ، گفت : " حقا که تو راست گفتی ؛ هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی " .
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
یا فاطمه الزهرا (س) در تاریخ : 1393/4/10/2 - - گفته است :
سلام مادرجان....

دلم برایتان تنگ شده است ....

حالتان چطور است؟

مادرجان شرمنده....درد پهلویتان خوب شد؟

چقدر دلم هوای دستان مهربان کبودتان را کرده

راستی هنوز با یک دست قنوت میگیرید؟ هنوز هم از علی رو میگیرید؟

مادرجان هنوز حسن خواب پریشان می بیند؟

هنوز در خواب می گوید"نزن!مادرم بی گناه است"

بی بی جان از آقایم چه خبر؟ هنوز دلش از دست ما خون است؟

این روزها چقدر جای خالی یاس بر قلبم سنگینی میکند....

ام ابیهای عشق .....این روزها بغض حسن و حسین خیلی میگیرد...

دیگر شهر آرام میخوابد گریه ات کسی را آزرده نمیکند

هوای کوچه ها سرد است

گریه نکن مادرم....

میدانم این جماعت خیلی زود حرف های پدرت را فراموش کردند .

و پهلوی تو را نه ،پهلوی زمان را شکستند....

بانو !! حلالم کن ، شیعه خوبی نیستم...

اگر شیعه خوبی بودم تا به حال مولایم انتقام سیلی شما را گرفته بود....

حلالم کن.... اعمالم مانع ظهور آقایم شده است ....

حال ما خوب است مادرجان...
اینجا خیلی ها درد پهلو را نمی فهمند ...اینجا خیلی ها چادری ندارند که بخواهد خاکی شود....اینجا حال همه ی ما خوب است و هر روز پسرت را خون دل می کنیم....
مادرجان دعایم می کنی؟
آخر می گویند دعای مادر مستجاب می شود...دستم را بگیر و مرا از دست خودم نجات بده.....
این روزها میدانم حالتان زیاد خوب نیست...شنیده اید که با قبر اصحاب پدرتان چه کرده اند!!!

مادر این نامه را به همراه اشک هایی که برای مظلومیت شما و مولایم علی ریخته ام به ........به کجا؟...نمی دانم...به کجاااااااااااااااااااااااااااا ااااااا پست کنم مادر؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کـــــــــــا




آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 17

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 127
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 132
:: بازدید ماه : 384
:: بازدید سال : 2100
:: بازدید کلی : 28743

RSS

Powered By
loxblog.Com